«Οι συμβάσεις των τηλεοπτικών αστέρων του ομίλου Μπερλουσκόνι, θα πρέπει να τύχουν επαναδιαπραγμάτευσης, λόγω της οικονομικής κρίσης», δήλωσε ο Πιερσίλβιο Μπερλουσκόνι, γιός του πρώην μεγιστάνα-πρωθυπουργού Σίλβιο Μπερλουσκόνι και υπεύθυνος του τηλεοπτικού ομίλου "Μέντιασετ".
«Η αγορά της διαφήμισης έχει επιστρέψει στα δεδομένα της περασμένης δεκαετίας και στο μεταξύ ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατά εντυπωσιακό τρόπο. Για τα επόμενα τρία χρόνια θα πρέπει να εξοικονομήσουμε 250 εκατομμύρια ανά έτος, χωρίς επιπτώσεις στο συνολικό προϊόν που θα προσφέρουμε στους τηλεθεατές», ανέφερε ο Πιερσίλβιο Μπερλουσκόνι, σε συνέντευξή του.
Σε ερώτηση της εφημερίδας «Ιλ Μεσσατζέρο» αν « και οι τηλεοπτικοί αστέρες θα πρέπει να προσαρμοσθούν», ο μεγαλύτερος γιός του Σίλβιο Μπερλουσκόνι απάντησε ότι «ξεκίνησε μια διαπραγμάτευση που θα πρέπει να οδηγήσει σε σημαντικές αναθεωρήσεις. «Όλες οι ανανεώσεις των συμβολαίων θα προσαρμοσθούν στα νέα δεδομένα», πρόσθεσε.
Η οικογένεια Μπερλουσκόνι στέλνει στα προβεβλημένα ονόματα των παρουσιαστών και ηθοποιών που συνεργάζονται με τα κανάλια της το εξής μήνυμα: «ήρθε η στιγμή να αποδείξουν την αγάπη τους προς τον όμιλό μας, ο οποίος, από τη στιγμή της ίδρυσής του, πρόσφερε πάντα τόσα πολλά στους καλλιτέχνες και τους συνεργάτες του. Κατανοώντας τη σημερινή κατάσταση, προστατεύουν και τη δουλειά τους για το μέλλον».
Ο Πιερσίλβιο Μπερλουσκόνι έκανε γνωστό, τέλος, ότι «το ριάλιτι ο Μεγάλος Αδελφός θα πρέπει να ξεκουραστεί λίγο, με μια κάποια διακοπή, αλλά το συγκεκριμένο είδος θα παραμείνει, πάντως, να έχει μεγάλη σημασία για τα κανάλια γενικού περιεχομένου».