Το όνομά της είναι productsgreek.com και είναι το νέο παράθυρο στον κόσμο για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό.
Σε πέντε γλώσσες- ελληνικά, αγγλικά, ρώσικα, κινέζικα και αραβικά- και τέσσερις μεγάλες κατηγορίες- τρόφιμα, καλλυντικά, γούνες και μάρμαρα - δίνει τα βασικά εργαλεία για την εξωστρέφεια, δηλαδή άμεση και έγκυρη ενημέρωση σε ό,τι αφορά τις ελληνικές επιχειρήσεις και τους Έλληνες παραγωγούς στηρίζοντάς τους στον αγώνα της επιβίωσης ώστε να συνεχίσουν να παράγουν τα ελληνικά προϊόντα που χαρακτηρίζονται από την υψηλή ποιότητα αλλά και από τις χαμηλές τιμές. Η παρουσίαση του πόρταλ έγινε σήμερα στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) παρουσία του υφυπουργού Εξωτερικών Κώστα Τσιάρα.
«Στη σημερινή, εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο που διανύει η χώρα μας, η στήριξη της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης» είπε ο υφυπουργός χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία και επισημαίνοντας τη σημασία της αναγνώρισης του ρόλου και της συμβολής της επιχειρηματικότητας στην οικονομική ανάπτυξη και την καταπολέμηση της ανεργίας, καθώς, όπως ανέφερε, η ωμή πραγματικότητα καθιστά σαφές ότι νέες θέσεις εργασίας δεν δημιουργούνται πλέον στον κρατικό τομέα.
«Ο εξαγωγικός τομέας» πρόσθεσε ο κ. Τσιάρας «βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών μας. Το υπουργείο Εξωτερικών, με ευρύ δίκτυο Αρχών στο εξωτερικό και με αιχμή του δόρατος τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, υποστηρίζει και ενισχύει σε καθημερινή βάση, τις ελληνικές εξαγωγικές προσπάθειες με στόχο την αύξηση των εξαγωγών μας και το άνοιγμα νέων αγορών».
Για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στη νέα πύλη καταγράφονται περίπου 10.000 επιχειρήσεις, παραγωγοί, οργανισμοί και επιμελητήρια, παρέχεται καθημερινή ειδησεογραφική ενημέρωση για εκθέσεις και ευκαιρίες ανά τον κόσμο, εξαγωγές και ενέργειες προώθησης των ελληνικών προϊόντων, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στην δυνατότητα online επικοινωνίας- σχολιασμού, προσφοράς και ζήτησης- για κάθε κατηγορία προϊόντων.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)