Ευφάνταστο είναι το πόστερ που δείχνει την Σάλμα Χάγεκ να συμμετέχει και εκείνη στην εθνική καμπάνια National Milk Mustache 'Got Milk?' που προσπαθεί να πείσει τους Αμερικάνους να πίνουν αγελαδινό γάλα.
Σε μια εποχή που όλο και περισσότεροι Αμερικάνοι προτιμούν να πίνουν γάλα από αμύγδαλο ή σόγια το πρωί οι υπεύθυνοι του The Milk Processor Education Program, ενός προγράμματος με στόχο την ενημέρωση του κοινού για την θρεπτική αξία του αγελαδινού γάλατος, επιλέγουν όλο και μεγαλύτερους σταρ για να επικοινωνήσουν τον σκοπό τους.
Όπως την Σάλμα Χάγεκ η οποία, σύμφωνα με το concept, είναι ικανή να χύνει γάλα ταυτόχρονα στο δικό της ποτήρι και το μπολ με δημητριακά της κόρης της (σ.σ. Δεν είναι η ίδια στην φωτό, αλλά ένα παιδί-μοντέλο που της μοιάζει) επειδή ακριβώς ξεκινάει την μέρα της πίνοντας ένα ολόκληρο μπουκάλι γάλα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η 46χρονη δεν χάνει ίχνος της γοητείας της, παρόλο που φοράει ρόμπα και ρόλεϊ στα μαλλιά.