Τις πρώτες μπάρες δημητριακών με επικάλυψη ελληνικού γιαουρτιού βρέθηκε να διαφημίζει σε γιγαντοαφίσες σε όλη την Αμερική η Μαρία Μενούνος. Ακόμη και αν το εν λόγω γιαούρτι δεν ανήκει σε ελληνική εταιρία.
«Όντας Ελληνίδα, πάντοτε λάτρευα το ελληνικό γιαούρτι. Αλλά με το τρελό πρόγραμμα που έχω χρειαζόμουν ένα τρόπο για να μπορώ να απολαμβάνω τα διατροφικά οφέλη του ελληνικού γιαουρτιού οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιαδήποτε μέρος. Από την πρώτη φορά που δοκίμασα μια γευστική μπάρα Rickland Orchards κόλλησσα».
Αυτή είναι η επίσημη δήλωση της Μαρίας Μενούνος, η οποία και προφανώς είναι η ιδανική για να ενσαρκώσει το μότο της εταιρίας που είναι «Greek on the Go».
Θα πρέπει να επισημανθεί πως -εδώ και χρόνια- το ελληνικό γιαούρτι (και η διατροφική αξία που αυτό έχει) αποτελούν την πλέον ανερχόμενη διατροφική μόδα στις ΗΠΑ.
Ενώ η πρωτοτυπία των συγκεκριμένων μπαρών είναι η δυνατότητα που σου δίνουν να τρως γιαούρτι όπου και αν είσαι, καθώς και ευφάνταστοι συνδυασμοί π.χ. με μούρα ακάι.