Μαστίγια, περίστροφα, serial killers και hair extensions είναι μερικά από τα αντικείμενα που ενσωματώνονται στις πιο πρωτότυπες σακούλες για ψώνια που έχουν φτιαχτεί τα τελευταία 100 χρόνια.
Τέσσερα ολόκληρα χρόνια πήρε στον Γουόλτερ Ντεμπνέρ, ιδιοκτήτη μπακάλικου στην Μινεσότα, για να καταφέρει να κατασκευάσει την πρώτη σακούλα για ψώνια, το 1912.
Χρειαζόταν να είναι φτηνή, εύκολη στην χρήση και αρκετά ανθεκτική ώστε να μπορέσει να κρατάει μέχρι 2 ½ κιλά, αρκετό βάρος για να διευκολύνει τους πελάτες του που -είχε διαπιστώσει ότι- έπαιρναν λιγότερα πράγματα από ότι θα ήθελαν, γιατί δεν μπορούσαν να τα κουβαλήσουν.
Τελικά την έφτιαξε μόνος του, άρχισε να την πουλάει έναντι πέντε σεντς και, τρία χρόνια μετά, είχε βάλει λουκέτο στο μπακάλικο αφού είχε γίνει εκατομμυριούχος με περίπου 1.000.000 πωλήσεις το χρόνο.
Εκατό ακριβώς χρόνια μετά, μια γενιά νέων και δημιουργικών (σχεδόν αποκλειστικά Ευρωπαίων) σχεδιαστών έρχονται να μετατρέψουν αυτό το απολύτως χρηστικό και καθημερινό αντικείμενο σε έργο τέχνης.
Ο στραγγαλισμός της γριάς (Revital)
Σχεδιασμένη από την Άντζι Γκέργουιν του Πανεπιστημίου της Βαιμάρης
Με το δάχτυλο στην σκανδάλη (ASPE)
Δώρο με την αγορά του μυθιστορήματος του διάσημου Βέλγου αστυνομικού συγγραφέα
Ο Σκοτσέζος Χάνιμπαλ Λέκτερ (The Edinburgh Dungeon)
Αναμνηστική σακούλα από το gift shop του διάσημου κάτεργου του Εδιμβούργου
Η ζωή μέσα από τα μάτια του θείου Καρλ (Karl Lagerfeld)
Έκανε την εμφάνιση της σε ένα ντεφιλέ του ομώνυμου οίκου
Το υγιεινό πρωινό φτιάχνει κοιλιακούς (Wheaties)
Στα πλαίσια promotion του ομώνυμου Αμερικάνικου cereal
Τα βάρη της καθημερινότητας (Fitness Company)
Ευρωπαϊκή αλυσίδα health clubs
Τι κρύβει ο Θωμάς στο παντελόνι του (Tom of Finland)
Στα πλαίσια promotion του ομώνυμου gay icon ήρωα
Μια σιδερογροθιά για ώρα ανάγκης (Clothes in Closets)
Σχεδιασμένη από την Leo Burnett για Πορτογαλικό οίκο μόδας
Τι χρώμα εσώρουχα φοράς (Blush Lingerie)
Τσάντα ακτίνες Χ από γνωστή Γερμανική εταιρία εσωρούχων
Η ζωή μέσα από μια μπούρκα (P Magazine)
100.000 τέτοιες σακούλες μοιράστηκαν μαζί με ένα τεύχος του ομώνυμου Βελγικού περιοδικού ως τρόπος να δοθεί έμφαση στο άρθρο που φιλοξενούσε για το πώς είναι η καθημερινότητα των γυναικών στο Αφγανιστάν που αναγκάζονται να φοράνε μπούρκα.
Μια χούφτα μαλλιά για το δρόμο (Muse)
Διανεμήθηκαν ως δώρο σε ένα πάρτι του ομώνυμου κομμωτηρίου στο Τόκυο, με πολύχρωμα δείγματα από hair extensions να χρησιμεύουν ως χερούλια.
Τα ζώα είναι αυτοί που τις κρατάνε (Gaia)
Σχεδιασμένο από την Βελγική διαφημιστική Duval Guillaume στα πλαίσια καμπάνιας για την καταπολέμηση της βίας απέναντι στα ζώα.
Το αίμα σου είναι δημόσιο αγαθό (Ερυθρός Σταυρός)
Σχεδιασμένο από την Κινέζικη διαφημιστική Lem στα πλαίσια καμπάνιας του Ερυθρού Σταυρού για την εθελοντική αιμοδοσία
Ο λόγος που έχεις πονοκέφαλο (Panadol)
Η πιο εμπνευσμένη από όλες, Κινέζικης σχεδιαστικής προέλευσης.
Δώσε μου το χέρι σου (Greenpeace)
Καμπάνια της Greenpeace για την ευαισθητοποίηση του κοινού.
Μια πόρτα να ακουμπήσω (Volkswagen)
Σχεδιασμένη για την ομώνυμη αυτοκινητοβιομηχανία από Γαλλική διαφημιστική εταιρία.
Βγάλε την μπρίζα και σώσε (Meralco)
Στα πλαίσια της καμπάνιας της Φιλλιπινέζικης ΔΕΗ για να εκπαιδεύσει το κοινό στους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας.
Μαστίγιο χωρίς καρότο (Ann Summers)
Διαφημιστική καμπάνια για την ομώνυμη εταιρία εσωρούχων και αξεσουάρ
Πρόσεξε που βάζεις τα χέρια σου (Condomi)
Σχεδιασμένη για Αυστριακή εταιρία ερωτικών αξεσουάρ.
Το καλάθι της νοικοκυράς ( Shumensko)
Στα πλαίσια καμπάνιας προώθησης βουλγαρικής μπύρας
Μην δαγκώνεις το χέρι που σε ταΐζει (Stop'n grow)
Σχεδιασμένο από Βερολινέζικη διαφημιστική εταιρία.