Πριν από ένα χρόνο περίπου η Γιάννα Ματθαίου και η Αφροδίτη Φλώρου ακολουθούσαν το τυπικό ωράριο της τράπεζας στην οποία δούλευαν, στο τμήμα μάρκετινγκ. Τώρα πλέον έχουν απλωθεί στον ωκεανό της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και το... κολύμπι τους φαίνεται να είναι επιτυχημένο.
Με «όχημα» τα ελληνικά βότανα, έφτιαξαν την επιχείρηση Anassa Organics (αρχές Σεπτεμβρίου), παράτησαν τη βολή της προηγούμενης δουλειάς τους και ρίχτηκαν με όλο τους το είναι και με ένα μικρό κεφάλαιο να στήσουν την εταιρεία στα πόδια της.
Εντεκα μήνες αργότερα, τα προϊόντα τους έχουν σχεδόν εξαντληθεί στην Ελλάδα (κύριο σημείο πώλησης τα duty free) και στο εξωτερικό (Βέλγιο, Γαλλία, Δανία και Γερμανία) και, με τη βοήθεια του ΕΣΠΑ και τη χρηματοδότηση από τα βραβεία, προχωρούν στη δημιουργία δικού τους συσκευαστηρίου τετραπλασιάζοντας τον όγκο της παραγωγής τους.
Όπως αναφέρει η Καθημερινή, σε συνέντευξη που πήρε από τις δύο γυναίκες, η Anassa έχει ήδη αποσπάσει δύο διεθνή και ένα ελληνικό βραβείο. Στις αρχές Σεπτεμβρίου η εταιρεία Anassa Organics διακρίθηκε για την υψηλή ποιότητα και τη μοναδική γεύση των προϊόντων της στον βρετανικό διαγωνισμό Great Taste Awards, ενώ είχε προηγηθεί χρυσό βραβείο στο πλαίσιο των European Design Awards και το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας.
Οι δύο επιχειρηματίες γνωρίστηκαν στον τραπεζικό χώρο, όπου δραστηριοποιούνταν στο μάρκετινγκ. Προκειμένου να συνεργαστούν, παράτησαν τις δουλειές τους οικειοθελώς το 2012 και, αφού ερεύνησαν την αγορά για ενάμιση χρόνο, ξεκίνησαν με μικρό κεφάλαιο παραγγέλνοντας 800 τόνους βότανα.
Το στοιχείο που διαφοροποιεί τα δικά τους προϊόντα είναι ότι δεν έχουν υποστεί ψεκασμούς με αρωματικά σπρέι, αλλά φέρουν αυθεντικές μυρωδιές Ελλάδας. Επιπροσθέτως αναζητούν μόνο βιολογικά βότανα που προέρχονται από έλληνες παραγωγούς. Παράλληλα, σε συνεργασία με το Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, προχωρούν και σε δικές τους αναλύσεις, παρά το έξτρα κόστος, έτσι ώστε να αποκλείσουν την πιθανότητα φυτοφαρμάκων.