Ανάσα για χιλιάδες κατοίκους πυκνοκατοικημένων περιοχών της πρωτεύουσας όπως στου Γκύζη, στην Κυψέλη και στο Γαλάτσι, θα αποτελέσει η διέλευση του μετρό, ένα έργο που όπως όλα δείχνουν βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης.
Η ένταξη του πρώτου τμήματος της νέας γραμμής του μετρό στο ΣΕΣ 2014-2020 επιβεβαιώνει ότι το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα και ότι το έργο έχει εισέλθει σε τροχιά υλοποίηση ενώ το υπουργείο Υποδομών αναμένεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις για το χρονοδιάγραμμα του έργου μέσα στον Σεπτέμβριο.
'Ολα δείχνουν ότι το πρώτο κομμάτι της γραμμής 4 του μετρό πρόκειται να περάσει από τη θεωρία στην πράξη.
Ολόκληρη η γραμμή 4 θα περνάει από τις περιοχές, Περισσός-Αλσος Βεΐκου-Πανεπιστήμιο-Ευαγγελισμός-Βύρωνας-Κατεχάκη-Μαρούσι-Λυκόβρυση, έχει μήκος 33 χλμ., 29 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 3,3 δισ. ευρώ.
Το πρώτο κομμάτι της γραμμής όμως που αναμένεται να ξεκινήσει να κατασκευάζεται είναι το τμήμα Ευαγγελισμός-Αλσος Βεΐκου , το οποίο θα έχει μήκος 8,3 χιλιόμετρα και 9 σταθμούς.
Εχει προϋπολογισμό 900-950 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από την ΕΤΕπ. Το έργο συμπεριελήφθη, όπως είχε ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο ΣΕΣ 2014-2020 και πλέον η Αττικό Μετρό εστιάζει τις δυνάμεις της στην προετοιμασία του φακέλου του έργου με τον οποίο θα πειστεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων να δανειοδοτήσει το έργο. Σύμφωνα με την «Καθημερινή» ειδικό κλιμάκιο αναμένεται στη χώρα μας στα μέσα Σεπτεμβρίου και η κατασκευή της νέας γραμμής του μετρό θα βρίσκεται σε κορυφαία θέση στην ατζέντα των συζητήσεων.
Στο χάρτη που ακολουθεί μπορείτε να δείτε από που θα περνάει η γραμμή 4 όταν ολοκληρωθεί. Είναι με την διακεκομμένη κίτρινη γραμμή.