Προσοχή, το βίντεο που ακολουθεί δεν είναι αληθινή διαφήμιση. Είναι το έργο φοιτητών κινηματογράφου της Γερμανίας οι οποίοι φαντάστηκαν ένα σποτάκι για ένα τροχαίο με ...πολιτικές προεκτάσεις.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι τελευταίας τεχνολογίας, η σκηνή εξελίσσεται τον προηγούμενο αιώνα σε ένα μικρό χωριό της Αυστρίας. Μια Μερσεντές, εξοπλισμένη με τα πιο σύγχρονα συστήματα, αποφεύγει συστηματικά όλα τα παιδιά που παίζουν ελεύθερα στο δρόμο. Ολα εκτός από ένα. Πρόκεται για ένα νεαρό αγόρι που το αυτοκίνητο επίτηδες πέφτει πάνω του. Μετά το σοκ ακούγεται η φωνή της μητέρας που ουρλιάζει «Αντολφ, Αντολφ» ενώ το πλάνο μας δείχνει ότι πρόκειται για το χωριό Braunau, όπου γεννήθηκε ο ναζί καγκελάριος της Γερμανίας.
Στη συνέχεια εμφανίζεται το σλόγκαν της εταιρείας «Εντοπίστε τον κίνδυνο πριν εμφανιστεί» ενώ το παιδί κείτεται στο χώμα με τα πόδια και τα χέρια του να κάνουν το σήμα του αγκυλωτού σταυρού.
Το βίντεο το επισκέφθηκαν στο youtube ως τώρα πάνω από 650.000 επισκέπτες, γεγονός που δεν άφησε αδιάφορη την Daimler. Η εταιρεία χαρακτήρισε απαράδεκτο να χρησιμοποιείται ο θάνατος ενός παιδιού για να γυριστεί το βίντεο και ζήτησε από τους φοιτητές που το εμπνεύστηκαν να προσθέσουν τη φράση «Πρόκειται για βίντεο φοιτητών και δεν έχει καμία σχέση με την Daimpler AG ή την Mercedes-Benz».
Η ειρωνεία της ιστορίας είναι ότι το φιλμάκι πήρε βραβείο καλύτερης διαφήμισης στο Φεστιβάλ «Πρώτα Βήματα», όπως αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Die Welt.