Οι online ταινίες αποτελούν το πιο δημοφιλές είδος ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα των PayPal και SuperData, την οποία δημοσιεύει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).
Σύμφωνα με την έρευνα οι Ελληνες δεν αποτελούν εξαίρεση ανάμεσα στις αγορές της Ευρώπης, αλλά και του κόσμου. Σήμερα, το 72% των Ευρωπαίων προτιμά τις υπηρεσίες streaming από την αγορά ή το “κατέβασμα” (downloading) μιας ταινίας ή μιας σειράς (στην Ελλάδα το 67%).
Το ίδιο το video streaming ευθύνεται, πλέον, για πάνω από το μισό της παγκόσμιας κίνησης δεδομένων στο Internet.
Όπως δείχνει η έρευνα (Digital Goods Economy Survey), οι κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ευκολία και η πρακτικότητα.
- Το 45% των Ελλήνων αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις “φυσικές” εκδόσεις τους, γιατί με αυτό τον τρόπο δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους.
- Ένα ποσοστό 49% κάνει το ίδιο, επειδή δεν χρειάζεται να περιμένει για να δει το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας του.
Όσον αφορά το πώς επιλέγουν οι Έλληνες την αγαπημένη τους πλατφόρμα streaming, ως πιο σημαντικός λόγος καταγράφεται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%). Ακολουθεί η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς επίσης το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής (41%).
Τι επιλεγουν
Το πλέον δημοφιλές κινηματογραφικό είδος video content στην Ελλάδα είναι η περιπέτεια (το 65% των ερωτηθέντων θεατών απόλαυσε ταινίες ή σειρές περιπέτειας σε διάστημα 3 μηνών). Ακολουθούν η κωμωδία (64%) και η επιστημονική φαντασία (46%). Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έρευνα και κόντρα στα στερεότυπα, περίπου ανάλογος αριθμός ανδρών και γυναικών παρακολούθησε ταινίες τρόμου (31% και 29% αντίστοιχα). “