Στην Νέα Υόρκη ξεκινά η μεγάλη καμπάνια για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού, με τους Έλληνες ομογενείς να προσπαθούν να βοηθήσουν την χώρα να πατήσει ξανά στα πόδια της.
Συγκεκριμένα, το project «UP Greek Tourism» αποτελεί μια πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν οι οποίοι εδώ και δύο μήνες σχεδιάζουν το μηχανισμό με τον οποίο θα διαφημιστεί όσο το δυνατόν καλύτερα η χώρα μας.
Από σήμερα θα στηθεί στην πλατεία της Νέας Υόρκης μια μεγάλη οθόνη στην οποία για ένα διάστημα περίπου 1-2 μηνών, ο Ελληνικός Τουρισμός θα προβάλλεται σε διαφημιστικά σποτ των 60΄΄, 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο!
Πάντως, για να γίνει αυτό βοήθησαν οικονομικά με μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό πάνω από 300 άτομα. Το 50% των δωρεών προήλθαν από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.
Τις εκπληκτικές φωτογραφίες της καμπάνιες έφτιαξε ο Ελληνοαμερικανός Χάρης Τσέβης, γνωστός και για τα διάσημα πορτραίτα του Steve Jobs που είχε φτιάξει με προϊόντα της Apple.