Ο biturbo V8 των 3.900 κυβικών της Ferrari επικράτησε καθολικά στα φετινά βραβεία «Κινητήρες της Χρονιας 2018» (Engine of the Year), μιας και ανακηρύχθηκε κορυφαίος για φέτος -πέρα από καλύτερος στην κατηγορία από τα 3.000 έως τα 4.000 κυβικά- αλλά και για ολόκληρη την 20ετία.
Παράλληλα και ο V12 των 6.500 κυβικών της ιταλικής εταιρείας ανακηρύχθηκε καλύτερος κινητήρας πάνω από τα 4.000 κυβικά και κορυφαίος καινούργιος.
Μέχρι τα 1.000 κυβικά το βραβείο πήγε στον 1.0 TSI του VW up! GTI, ενώ η επιλογή από τα 1.000 έως τα 1.400 κ.εκ. ήταν ο επίσης τρικύλινδρος turbo των 1.200 κυβικών της PSA.
Το υβριδικό σύνολο των 1.500 κυβικών της BMW i8 ήταν το κορυφαίο στην κλάση από τα 1.500 έως τα 1.800 κυβικά, από τα 1.800 έως τα 2.000 κυβικά διακρίθηκε ο τετρακύλινδρος boxer turbo της Porsche, ενώ ο εξακύλινδρος της γερμανικής εταιρείας ήταν αυτός που ξεχώρισε από τα 2.500 έως τα 3.000 κ.εκ. Στην ενδιάμεση κατηγορία, από τα 2.000 έως τα 2.500 το βραβείο πήγε, για 9η φορά, στον πεντακύλινδρο των Audi RS3 και TT RS.
Τα βραβεία για τον καλύτερο πράσινο κινητήρα της χρονιάς όσο και για τον καλύτερο ηλεκτρικό πήγαν στο σύνολο που κινεί τα Tesla Model S και Model X.