Αλλαγή στην κορυφή της γκάμας των SUV της Audi, καθώς πλέον εκεί υπάρχει το Q8, που έχει το ίδιο πλαίσιο με το Q7, αλλά είναι ελάχιστα πιο μικρό.
Και πιο σπορ, καθώς πρόκειται για ένα κουπέ SUV, που επιπλέον έχει και την καινούργια οκταγωνική μάσκα Singleframe. Επίσης τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσια, ενώ χαρακτηριστικές είναι και οι ζάντες που φτάνουν μέχρι και τις 22 ίντσες.
Παρά το ότι πρόκειται για κουπέ SUV το Q8 έχει άνετους χώρους και μεγάλο πορτμπαγκάζ (από 605 έως και 1.755 λίτρα), ενώ η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί το μοτίβο των άλλων κορυφαίων Audi με τις δύο οθόνες στο κέντρο του ταμπλό. Τη μεγάλη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment και την πιο μικρή, που βρίσκεται πιο χαμηλά, των 8,6 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού και όχι μόνο.
Ο εξοπλισμός είναι φυσικά πλούσιος και μεταξύ άλλων μπορεί να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, HUD και premium ηχοσύνολο της Bang & Olufsen με 3D ήχο σε όλες τις θέσεις. Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού -υπάρχουν όλα τα διαθέσιμα- αυτό που ξεχωρίζει είναι ο απομακρυσμένος έλεγχος στάθμευσης σε γκαράζ, με τον οδηγό να βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο και να ελέγχει την όλη διαδικασία μέσω της εφαρμογής myAudi στο smartphone του.
Τα νέο μεγάλο SUV της Audi μπορεί να έχει προαιρετικά και ενεργητική πνευματική ανάρτηση με ρυθμίσεις comfort και sport καθώς και τετραδιεύθυνση.
Οι αρχικά διαθέσιμοι κινητήρες είναι δύο mild hybrid V6 3.000 κυβικών, βενζίνης και πετρελαίου, των 3.000 κυβικών με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V και νέας γενιάς start stop. Ο 3.0 TFSI (βενζίνης) αποδίδει 340 ίππους, ενώ ο diesel 3.0 TDI είτε 231 είτε 286. Όλοι συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια και σύστημα τετρακίνησης quattro, ενώ αργότερα αναμένονται μια plug-in υβριδική έκδοση 450 ίππων, μια αμιγώς ηλεκτρική, καθώς και τα SQ8 και RSQ8.