Απίστευτη πρόκληση στην Ελλάδα του 2012 συνιστά η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής να δαπανήσει το ποσό των 18.500 ευρώ για να μάθουν στο γραφείο Τύπου του υπουργείου να χειρίζονται το twitter, το you tube και άλλα social media.
Υπό τον πομπώδη τίτλο «Αξιολόγηση διαδικτυακών εφαρμογών ΥΠΕΚΑ για ενημέρωση των πολιτών» οι υφιστάμενοι του κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου ανέθεσαν χωρίς διαγωνισμό -από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων- στην εταιρεία Communication Effect Α.Ε. την εκτέλεση του έργου της αναβάθμισης της παρουσίας του υπουργείου σε: you tube, twitter, Frickr και Slideshare.
Οπως αποδεικνύεται από την απόφαση του υπουργείου το έργο αυτό αποτελεί τεράστια πολυτέλεια και είναι από αυτά που η εκτέλεσή τους στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτεί παρά ένα και μόνο επαρκώς καταρτισμένο προγραμματιστή.