Δεν έχει τέλος το αλαλούμ με την υπόθεση του ναυαγίου του «Αγία Ζώνη ΙΙ», αλλά και το ζήτημα της απάντλησης των πετρελαιοειδών από το βυθισμένο δεξαμενόπλοιο, αφού εδώ και δύο ημέρες δεν γίνεται τίποτα.
Η απάντληση πετρελαίου από τις δεξαμενές του βυθισμένου πλοίου έχει σταματήσει, αφού έληξαν τα πιστοποιητικά του δεξαμενόπλοιου «Lassea» που είχε σπεύσει πρώτο, και δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί.
Χθες έγινε γνωστό ότι ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε συμφωνήσει με την εταιρεία που διαχειρίζεται το «Lassea» να φέρει άλλο πλοίο στη θέση του, το «NEDA», το οποίο, ωστόσο, λόγω κακοκαιρίας έμεινε στη Σκύρο. Οι ώρες που περνούν είναι κρίσιμες, καθώς στο βυθισμένο πλοίο υπάρχουν ακόμη περίπου 1.500 τόνοι πετρελαιοειδών, με τον κίνδυνο για νέα διαρροή να είναι υπαρκτός.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι για το φορτίο του «Αγία Ζώννη ΙΙ» που παραμένει μέσα στο βουλιαγμένο δεξαμενόπλοιο ερίζουν δύο εταιρείες: η μία που έχει το «Aegean Breeze I» και μια δεύτερη που έχει το δεξαμενόπλοιο «Siros». Η πρώτη εταιρεία ζητά να απαντλήσει το πετρέλαιο ως slops (κατάλοιπα) και η δεύτερη αναφέρει πως με εισαγγελική απόφαση θα προχωρήσει πρώτα στην απάντληση και στη συνέχεια θα διαπιστωθεί τι είναι το φορτίο.