Αλλάζουν σιγά σιγά όλα όσα ξέραμε για τις προκελογικές εκστρατείες, καθώς η οικονομική κρίση, αλλά και η ολοένα και αυξανόμενη χρήση των διαδικτύου από τους πολίτες, οδηγούν τους πολιτευομένους στο να στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους τους.
Από ό,τι φαίνεται, η κρίση αλλά και η νέα τεχνολογία θα αλλάξουν τελείως αυτό το σκηνικό, στις επόμενες εκλογές. Είναι καιρός τώρα, που οι υποψήφιοι βουλευτές αναζητούν νέους και ασφαλείς τρόπους προσέγγισης ψηφοφόρων, καθώς το διαθέσιμο μπάτζετ είναι πιο... σφιχτό από ποτέ.
Όπως δημοσιεύει η «Καθημερινή», οι προϋπολογισμοί των υποψηφίων για τις εκλογές θα είναι αυτή τη φορά μειωμένοι κατά 20% ως 60%, κάτι που σημαίνει πως τα πολυτελή προεκλογικά φυλλάδια, οι αφίσες και ο καταιγισμός των sms θα αντικατασταθούν με άλλους, ηπιότερους και οικονομικότερους τρόπους προβολής.
Με λιγότερα χρήματα και το γενικότερο κλίμα δυσμενές, φαίνεται πως οι κρίσιμες μάχες θα δοθούν στα νέα media.
Όσο για την επαρχία, όπου οι κανόνες του παιχνιδιού είναι κατά τι διαφορετικοί, οι υποψήφιοι φαίνονται αποφασισμένοι να θέσουν όρια στις παράλογες χρηματικές απαιτήσεις για μία εμφάνιση στο γυαλί (ως και 40.000 ευρώ κόστιζαν τα σχετικά «διόδια».