Την μείωση των πτήσεων του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη στην καλοκαιρινή περίοδο εξετάζει η αεροπορική εταιρεία Ryanair.
Σε αυτή την κίνηση προβαίνει λόγω μη επιβεβαιωμένης διαθεσιμότητας του αεροδιαδρόμου Θεσσαλονίκης τον επόμενο χρόνο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Προκειμένου να εξυπηρετηθούν όσες περισσότερες διεθνείς πτήσεις γίνεται, και να μην επηρεαστεί ο εισερχόμενος τουρισμός από το εξωτερικό, «η σύνδεση Θεσσαλονίκη- Αθήνα θα μειωθεί από 7 σε 3 καθημερινές πτήσεις, με φιλικά business ωράρια για το καλοκαίρι του 2017».
Όπως δήλωσε η Τσιάρα Ραβάρα, διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων Ελλάδος της Ryanair, «λόγω έλλειψης επιβεβαίωσης σχετικά με τη διαθεσιμότητα του αεροδιαδρόμου Θεσσαλονίκης για το επόμενο καλοκαίρι, είμαστε στην δυσάρεστη θέση να μειώσουμε την συχνότητα των πτήσεων μας μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας, από 7 σε 3 καθημερινές για το καλοκαίρι».
Η κ. Ραβάρα έκανε λόγο για «λάθος χρονικό συντονισμό των έργων και συνεχή έλλειψη διαύγειας σχετικά με τη διαθεσιμότητα του αεροδιαδρόμου», οι οποίες όπως είπε, «δεν μας επιτρέπουν, παρά μόνο να μειώσουμε κάποιες πτήσεις εσωτερικού ώστε να συμβάλουμε σε περισσότερες διεθνείς αφίξεις τουριστών, μέσω απευθείας πτήσεων προς την Θεσσαλονίκη το επόμενο καλοκαίρι».
Όπως ανακοίνωσε, «η εταιρεία το καλοκαίρι το 2017 θα προσφέρει 19 διεθνή δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη, με 4 νέα δρομολόγια προς Αμβούργο, Γκέτεμποργκ , Κοπεγχάγη και Ντόρτμουντ, καθώς και μία νέα καλοκαιρινή σύνδεση προς Βερολίνο, συμβάλλοντας έτσι σε διεθνή επιβατική κίνηση μέσω μιας μειωμένης σύνδεσης προς Αθήνα».
Σημειώνεται ότι οι εργασίες αφορούν το σημείο τομής των δυο διαδρόμων προσαπογείωσης που είχαν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν περίπου το Φεβρουάριο του 2017, και για τις οποίες έχουν εκφράσει την ανησυχία τους, τόσο εκπρόσωποι της Fraport-Greece, όσο και φορείς της αυτοδιοίκησης και του τουρισμού, όπως ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος. Ο προβληματισμός και η ανησυχία που έχουν εκφράσει, αφορά τη μη σαφή εικόνα για την ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών, καθώς ενδέχεται όπως υποστηρίζουν, να συνεχιστούν τα έργα μεσούσης της θερινής περιόδου και αυτό να δημιουργήσει προβλήματα στην εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών.