Δύο από τις πιο υψηλόβαθμες και υψηλόμισθες bussinesswomen της Βρετανίας, Σου Ούνερμαν και Κάθριν Τζέικομπ, αποφάσισαν να γράψουν ένα βιβλίο, δίνοντας συμβουλές σε όσες θέλουν να γίνουν καριερίστες.
Οι top συμβουλές τους με Do&Dont's είναι οι εξής:
Κάνε εικόνα αυτά που λες
Ειδικά αν είσαι σε μία «ανδροκρατούμενη» εταιρία, σίγουρα στην αρχή θα χρειαστεί να κάνεις πρόβα αυτά που λες, καθώς κάθε πρότασή σου ή διάλογος με συνάδελφο«τεστάρεται» περισσότερο απ΄όσο νομίζεις.
Μην σερβίρεις ποτέ σε ένα meeting
Μπορεί να θέλεις να δείξεις πως είσαι νοικοκυρά, αλλά μερικοί το λαμβάνουν αλλιώς. Έτσι το να βάζεις νερό στους συναδέλφους σου, μπορεί να δείξει μία εικόνα αδυναμίας. Απλά βάλε στον εαυτό σου και αν σου ζητήσει κάποιος, αλλά μην προσφερθείς να κάνεις την σερβιτόρα.,
Όταν έχεις φθάσει στο αμήν, να το δείχνεις
Έρευνα του Χάρβαρντ έδειξε πως όσοι καταπιέζονται στη δουλειά τους έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να πάρουν προαγωγή.
Αυτό που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην βελτίωσή τους, ήταν πως δεν δίστασαν να «αγριέψουν», όταν οι περιστάσεις το απαιτούσαν.
Δεν χρειάζεται να είσαι μέσα στα νεύρα κάθε μέρα, αλλά όταν νιώσεις πως ο κόμπος έχει φθάσει στο χτένι, δείξε την Άννα Γουίντουρ που έχεις μέσα σου. Δεν θα το μετανιώσεις!
Πες ψέμματα
Όπως είπε και η Sarah Jessica Parker στην ταινία «How She Does It», όταν σε ρωτάει το αφεντικό σου τον λόγο που άργησες, μην πεις «Γιατί έπρεπε να πας τα παιδιά σου στο σχολείο», απλά πες «Είχα είχα εξετάσεις για «μαστογραφία». Αν, λοιπόν, θέλεις να αντέξεις σε μία μεγάλη εταιρία με πολλούς άνδρες προτίμησε να λες έξυπνα ψέμματα, ρίχνοντας το βάρος στον εαυτό σου και όχι στην οικογένειά σου.
Μην πίνεις τσαί
Αν είσαι η μόνη γυναίκα στο γραφείο με πολλούς άνδρες, τότε απέφυγε να πιεις τσαί. Σε έναν χώρο, δηλαδή, που όλοι πίνουν καφέ, ακόμη και αυτή η επιλογή μπορεί να βγάλει προς τα έξω μία εικόνα που δεν θα ήθελες. Είναι ουσιαστικά μία μικρή λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά.