Στην επένδυση στο Ελληνικό αναφέρεται σε δημοσίευμά του το διάσημο ταξιδιωτικό περιοδικό Conde Nast Traveller τονίζοντας ότι αν τα σχέδια τελικά πραγματοποιηθούν «αυτό που κάποτε ήταν το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ελληνικού θα γίνει σύντομα κάτι εντελώς διαφορετικό -ένα από τα μεγαλύτερα παραλιακά θέρετρα της Ευρώπης».
Αναφερόμενο στην ιστορία του, το Conde Nast Traveller υπενθυμίζει ότι δημιουργήθηκε το 1938 και ήταν το μοναδικό αεροδρόμιο της πρωτεύουσας, μέχρι το 2001 όταν και έκλεισε για να πάρει τα ηνία το «Ελευθέριος Βενιζέλος» που κατασκευάστηκε με αφορμή του Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Για τη σημερινή του κατάσταση αναφέρει ότι λειτουργεί ως αυτοσχέδιος καταυλισμός για περίπου 3.000 πρόσφυγες και μετανάστες, ενώ τονίζει ότι το μέγεθός του είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από το Μονακό.
Όσον αφορά στο 7 δισεκατομμυρίων ευρώ σχέδιο της Lamda Development, «που ανήκει στην ισχυρή οικογένεια Λάτση», εξηγεί ότι περιλαμβάνει τη μεταφορά των προσφύγων σε άλλες εγκαταστάσεις και την μετατροπή της περιοχής σε μια παραθαλάσσια πόλη που περιλαμβάνει περίπου 8.000 σπίτια, ξενοδοχεία, καταστήματα, ένα πάρκο 494 στρεμμάτων, και μια παραλία με με ελεύθερη πρόσβαση για το κοινό. «Αυτό το πρότζεκτ θα αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού», λέει ο CEO της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου. «Θα αλλάξει την ψυχολογία των ξένων επενδυτών προς την Ελλάδα», συνεχίζει λέγοντας ότι η δημιουργία του θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2017, με κάποια κτίρια να είναι έτοιμα το 2020.
«Δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχει ενδιαφέρον για το μετασχηματισμό του πρώην αεροδρομίου», αναφέρει το Conde Nast Traveller υπενθυμίζοντας το δημοφιλές σχέδιο του 2011 να μετατραπεί σε ένα οικονομικό κέντρο παρόμοιο με το Canary Wharf του Λονδίνου.