Σε ανώτατο μορφωτικό επίπεδο και στην ηλικιακή ομάδα των 35-44 ετών ανήκει η πλειοψηφία των καταναλωτών που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές ή παραγγελίες.
Το 29,7% όσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους είναι ηλικίας από 35-44 ετών. Το 54,2% είναι άνδρες και το 45,8% γυναίκες.Όπως προκύπτει από έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής που αφορά στο πρώτο τρίμηνο του 2015, το 51,3% έχει υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, διδακτορικό, μεταπτυχιακά, ΑΕΙ, ΤΕΙ, στρατιωτικές σχολές κ.α.. Το 40,6% έχει μεσαίο επίπεδο εκπαίδευσης και το 8,1% χαμηλό (Γυμνάσιο, Δημοτικό) ή δεν έχειθ παρακολουθήσει καμία βαθμίδα εκπαίδευσης.
Τα είδη ένδυσης- υπόδησης, τα αθλητικά είδη και οι ηλεκτρονικές συσκευές είναι τα προϊόντα, που αγοράστηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές. Ειδικότερα:
- είδη ένδυσηςκαι υπόδησης–αθλητικάείδη 47,6%,
- ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs κλπ.) 26,3%.
- ταξιδιωτικέςυπηρεσίες(εισιτήρια,ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.) 18,5%,
- οικιακάείδη (έπιπλα,παιχνίδια,είδη τέχνης,ηλεκτρικές οικιακές συσκευές κλπ.) 16,8%,
- εξαρτήματα και περιφερειακόςεξοπλισμός(hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή 15,0%
- διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία,δωμάτια,διαμερίσματακλπ.) 12,4%.
- βιβλία(σε ηλεκτρονική μορφή),περιοδικά,εφημερίδες12,3%,
- εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες,θεατρικές παραστάσεις ,κινηματογράφος κλπ.)11,6%,
- Κοσμήματα, πληροφορίες από βάσεις δεδομένων, 9,8%
- Φάρμακα 9,7%
- Λογισμικό για ηλεκτρονικό υπολογιστή και αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού για computer games και video games, 6,6%
- είδη διατροφής–είδη παντοπωλείου 5,6%,
- ταινίες, μουσική 5,5%,
- υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (πληρωμές συνδρομητικής συνδρομές ευρυζωνικής σύνδεσης,λογαριασμού κινητού ή σταθερούτηλεφώνου,κ.α.) 2,4%,
- υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης 1,3%
Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών και υπηρεσιών αναψυχής.