Στην ψηφοφορία για την ανάδειξη του κινητήρα της χρονιάς λίγο έλειψε ο 3κύλινδρος EcoBoost των 1.000 κυβικών της Ford να πάρει τον τίτλο για 4η συνεχόμενη φορά.
Κι αυτό γιατί απείχε μόλις 7 ψήφους από τον τελικό νικητή που είναι το υβριδικό σύστημα πρόωσης της BMW i8, με τον 3κύλινδρο βενζίνης των 1.500 κυβικών και τον ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδουν συνολικά 362 άλογα.
Ο 3κύλινδρος EcoBoost της αναδείχθηκε τελικά το καλύτερο σύνολο κάτω από τα 1.000 κυβικά, ενώ από τα 1.000 έως τα 1.400 κ.εκ. αυτός που διακρίθηκε είναι ο επίσης 3κύλινδρος των 1.200 κυβικών της PSA (Peugeot, Citroen).
Από κει και πέρα και στις επόμενες κατηγορίες κυβισμού βραβεύτηκαν ο 1.500 της BMW, o 2.000 κυβικών της AMG που χρησιμοποιεί η Α45 AMG, ο 5κύλινδρος 2.5 TFSI της Audi, ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών των BMW M3 και M4, ο V8 3.8 της McLaren και ο επίσης V8 των 4.500 κυβικών της Ferrari που κινεί τις 458 Italia και 458 Speciale.
