Αποτελεί την πηγή πανικού για εκατοντάδες χιλιάδες άνδρες και γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Αιτία bullying στο σχολείο, πηγή άγχους στην εφηβία, τα πεταχτά αυτιά θεωρούνται ότι μπορούν να χαλάσουν και το πιο ωραίο πρόσωπο.
Ο κόσμος της μόδας γνωρίζει το πρόβλημα. Πανέμορφα κορίτσια υποφέρουν από το κόμπλεξ με τα αυτιά. Διάσημοι σχεδιαστές, αποφάσισαν, λοιπόν, να απευθυνθούν σε αυτά τα κορίτσια, ακριβώς και επέλεξαν τα τελευταία μοντέλα τους με εμφανή δυσμορφία.
Η αγγλίδα Freya Lawrence, 15χρονη βρετανίδα, ποζάρει με τα τεράστια αυτιά της στον φακό του Juergen Teller για την επίκαιρη διαφήμιση της Céline.
Η Molly Bair, 17χρονη αμερικανίδα και «νύφη» στο τελευταίο σόου της Chanel, δείχνει να έχει βγει μόλις από την ταινία Ε.Τ., όπως δήλωσε ο ίδιος ο Καρλ Λάγκερφελντ.
Η Ondria Hardin, 18 ετών, είναι η αγαπημένη του ομίλου Prada.
Η Nastya Sten, που μοιάζει με ελαφάκι με μεγάλα αυτιά, είναι μια 19χρονη πανέμορφη ρωσίδα.
Και η Harriet Rose, 23 ετών, επελέγη από τον σύμβουλο μόδας Benjamin Galopin γα το τελευταίο τεύχος του CR Fashion Book με τίτλο «Ομορφάσχημη».
«Τα πεταχτά αυτιά ταιριάζουν με την εποχή. Δεν είναι ντροπή και θέλω αυτό να το αναδείξω. Ακόμη και το Carine Roitfeld, που προμοτάρει το πιο σικ στιλ, αφιερώνει ένα ολόκληρο τεύχος σε κορίτσια με ιδιαίτερη ομορφιά, με τεράστια αυτιά και σιδεράκια στα δόντια», λέει ο Galopin.
Δεν πρόκειται, λοιπόν, για μια απλή ιδιοτροπία αλλά για μια αισθητική επιλογή που ταιριάζει στην εποχή. «Μέσα από αυτή τη διαφορετική ομορφιά, οι μάρκες αυξάνουν το δημιουργικό τους μήνυμα. Η μόδα είναι κάτι πέρα από το ρούχο, είναι μια νέα ματιά στον κόσμο» επισημαίνει η Élisabeth Azoulay, ανθρωπολόγος και συγγραφέας του βιβλίου «100.000 χρόνια ομορφιάς».