Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η 30χρονη ομογενής Δήμητρα Μαρκογιαννάκη ανακηρύχθηκε μια από τις κορυφαίες γυναίκες επιχειρηματίες της Αυστραλίας κάτω των 40 ετών.
Η κ. Μαρκογιαννάκη, γεννημένη στην Αθήνα και μεγαλωμένη στα Πατήσια, έλκει την καταγωγή της από Καλάβρυτα και Χανιά, ενώ η επιτυχία της αποκτά ξεχωριστή διάσταση αν ληφθεί υπόψη πως μόλις πριν από έξι χρόνια πήγε στην Αυστραλία για μεταπτυχιακές σπουδές. Αυτές τις ημέρες κατέλαβε την 29η θέση των κορυφαίων επιχειρηματιών κάτω των 40 ετών στην αξιολόγηση που έκανε το περιοδικό Startup Daily.
Η κ. Μαρκογιαννάκη μετά την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού της, στο Πανεπιστήμιο Μελβούρνης, άρχισε να συνεργάζεται με τον «Νέο Κόσμο». Στο ίδιο διάστημα ένας φίλος τής έριξε την ιδέα, μαζί με άλλους φίλους, να φτιάξουν μια ιστοσελίδα που θα απευθύνεται σε όσους προσφέρουν ή αναζητούν φροντιστηριακά μαθήματα ή επιθυμούν να μάθουν μια ασχολία - από μαγειρική, μέχρι φωτογραφία και ζωγραφική.
Για ένα εξάμηνο δούλεψαν πάνω στο project που εμπνεύστηκαν. Εκαναν απανωτές αλλαγές μέχρι που κατέληξαν στον τρόπο λειτουργίας του site τους. Ανέβασαν έκτοτε και λειτουργούν το WeTeachMe, μια πλατφόρμα-κοινότητα που παρέχει και συμβουλές για τη δημιουργία και προώθηση νέων επιχειρήσεων.
«Μιλήσαμε με τουλάχιστον 100 επαγγελματίες από διάφορους τομείς, από καθηγητές και καλλιτέχνες έως ανθρώπους που φτιάχνουν κοσμήματα ή διδάσκουν μαγειρική. Θελήσαμε να μάθουμε ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη δουλειά τους, ώστε να δούμε πώς θα μπορούσαμε να τους βοηθήσουμε. Οι περισσότεροι μάς εξήγησαν ότι οι επιχειρήσεις τους αντιμετώπιζαν σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, αφού οι ίδιοι αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στις δαπάνες για προσωπικό. Από ένα σημείο και μετά τα έκαναν όλα μόνοι τους, πράγμα εξουθενωτικό, ώσπου τελικά τις έκλειναν», περιγράφει η Ντέμη Μαρκογιαννάκη.
Αυτές ακριβώς τις ανάγκες των Αυστραλών επιχειρηματιών ήρθε να καλύψει με τους συνεταίρους της. «Στο site μας βρίσκει κανείς πάνω από 12.000 διαφορετικά μαθήματα. Εμείς απλά φέρνουμε σε επαφή τον καθηγητή με τον ενδιαφερόμενο μαθητή. Από κει και πέρα, μεταξύ τους κανονίζουν πώς και πότε θα συναντηθούν, αφού τα μαθήματα δεν είναι online. Εμείς κερδίζουμε ένα 3% από την αμοιβή τού εκάστοτε διδάσκοντος. Με την καταβολή μιας μηνιαίας συνδρομής παρέχουμε και ένα αυτόματο ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό πρόγραμμα γραμματειακής υποστήριξης στις επιχειρήσεις που προσφέρουν τα μαθήματα», σημειώνει η κ. Μαρκογιαννάκη.