Μπορεί οι πολίτες-φορολογούμενοι να μη διστάζουν πλέον να προσφεύγουν στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών του υπουργείου Οικονομικών, αμφισβητώντας αποφάσεις επιβολής φόρων ή προστίμων της φορολογικής διοίκησης, ωστόσο σπάνια βρίσκουν το δίκιο τους.
Από τους 6.908 φορολογούμενους που προσέφυγαν, οι 3.124 έφυγαν με άδεια χέρια γιατί πέρασαν εξήντα μέρες χωρίς να προλάβει η Διεύθυνση να εξετάσει το αίτημά τους. Δηλαδή, ένας στους δύο δεν βρίσκει ποτέ το δίκιο του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, από την 1η Σεπτεμβρίου 2013, που λειτούργησε για πρώτη φορά η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2014:
- Παραπέμφθηκαν 10.171 υποθέσεις. Από τις υποθέσεις αυτές οι 8.006 ήταν ενδικοφανείς προσφυγές κατά αποφάσεων της φορολογικής διοίκησης (πράξεις επιβολής προστίμων, φόρων κ.λπ.) και οι υπόλοιπες 2.165 ήταν αιτήσεις για την αναστολή της καταβολής του 50% των φόρων και των προστίμων ενόψει εκδίκασης ενδικοφανούς προσφυγής.
- Από τις 8.006 ενδικοφανείς προσφυγές ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για τις 6.908, ενώ οι υπόλοιπες 1.098 βρίσκονται ακόμη σε εκκρεμότητα.
- Από τις 6.908 ενδικοφανείς προσφυγές για τις οποίες ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες, οι 1.000 έγιναν δεκτές εν μέρει ή εν όλω, οι 2.784 απορρίφθηκαν με αποφάσεις που εξέδωσε η Διεύθυνση και οι υπόλοιπες 3.124 απορρίφθηκαν επειδή εξέπνευσε η προβλεπόμενη από το νόμο προθεσμία των 60 ημερών για την εξέτασή τους χωρίς να ληφθεί απόφαση.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο