Τα απανωτά ρεκόρ προσέλευσης τουριστών στην Ελλάδα κατά το 2014 δεν φαίνεται πως θα είναι φωτοβολίδα που έσκασε και στη συνέχεια θα χαθεί από τον ορίζοντα της χώρας. Η βρετανική Telegraph σημειώνει πως οι Έλληνες σκοπεύουν να προσθέσουν στον ήδη υψηλό αριθμό τουριστών άλλα 9 εκατομμύρια μέχρι το 2021 και έτσι ο αριθμός τους θα ανέλθει σε 27 εκατ.
Το θετικό, σημειώνει το δημοσίευμα της εφημερίδας, είναι ότι η Ελλάδα αποτελεί τον κατάλληλο τόπο για διακοπές χλιδής, αλλά και για ανθρώπους που έχουν χαμηλό προϋπολογισμό. Μιλώντας στην Telegraph, η υπουργός Πολιτισμού Όλγα Κεφαλογιάννη ανέπτυξε τα πλάνα της ελληνικής πλευράς έτσι ώστε ο τουρισμός τα επόμενα χρόνια να επωφεληθεί τα θετικά σημάδια της τουριστικής αγοράς και να αναπτύξει ακόμα περισσότερο τον συγκεκριμένο τομέα. Τα αρχαιολογικά σημεία της Ελλάδας βοηθούν στο να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους τουρίστες.
Είναι η Πύλος, αλλά κυρίως είναι η Αμφίπολη που δίνει τον τόνο και αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης τα επόμενα χρόνια για πολλούς επισκέπτες. «Θέλουμε να επεκτείνουμε τα μέρη που προσφέρονται για επίσκεψη στην Ελλάδα. Να μην περιοριστούμε μόνο στα νησιά, αλλά να συμπεριλάβουμε και τις ορεινές περιοχές. Η πρόσφατη ανακάλυψη της Αμφίπολης είναι σημαντική, διότι θα τραβήξει πολλούς επισκέπτες στην περιοχή». Δεν θα είναι μόνο η συγκεκριμένη περιοχή που θα ωφεληθεί. Παράπλευρα κέρδη θα έχουν η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και η Ήπειρος, που προσφέρεται για περίπατο και ανάβαση.
Παράλληλα, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως «το φυσικό περιβάλλον και η κουλτούρα πρέπει να φυλάσσονται και να προστατεύονται. Αυτό είναι το κύριο μέλημά μας και η στρατηγική μας. Μόνο έτσι θα έρθουν οι τουρίστες στην Ελλάδα». Το άρθρο σημειώνει πως η Ελλάδα αναπτύσσεται συνεχώς στον τουριστικό τομέα με έργα που μπορούν να τραβήξουν τουρίστες από όλο τον κόσμο. Η επέκταση του Costa Navarino είναι ένα τέτοιο σχέδιο, ο ποδηλατοδρόμος που θα ενώνει τη Κηφισιά με το Φάληρο, η κατασκευή νέων ξενοδοχειακών μονάδων στις Κυκλάδες με έμφαση στις λουξ παροχές, όπως επίσης και οι επεκτάσεις σε μετρό και τραμ. Φυσικά, μέσα σε αυτά περιλαμβάνεται και η Ακρόπολη, που ήταν και παραμένει το μεγάλο... κέρδος της Αθήνας.
Τόσο το Μουσείο της Ακρόπολης όσο και όλα τα υπόλοιπα της Ελλάδας είδαν μια αύξηση επισκεπτών της τάξης του 20% από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο. Η κουβέντα έρχεται και στα Μάρμαρα του Παρθενώνα, για τα οποία η κ. Κεφαλογιάννη σημειώνει: «Είναι ένα ξεχωριστό μνημείο της παγκόσμιας κληρονομιάς. Όλοι οι Έλληνες θέλουμε να επιστρέψουν, αλλά αυτό πρέπει να γίνει κατόπιν συμφωνίας των κρατών και των μουσείων».