Ο Ραούλ Παρέκ είχε συνηθίσει τις πολύωρες συσκέψεις, τα ξενύχτια στο γραφείο και την ένταση της δουλειάς ως εργαζόμενος της Goldman Sachs στο Λονδίνο. Ήταν άλλωστε εκτελεστικός διευθυντής στον τομέα της διαπραγμάτευσης μετοχών και παραγώγων.
Αυτό που δεν μπορούσε να αντέξει την πείνα του, όλες εκείνες τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς, καθώς ούτε αυτός, ούτε κάποιος άλλος συνάδερφός του μπορούσαν να βρουν ένα μαγαζί ανοιχτό για να προμηθευτούν πρόχειρο φαγητό. Κι έτσι του γεννήθηκε η ιδέα!
«Θυμάμαι εκείνα τα βράδια την πείνα που είχαμε. Υπήρχε ένα μαγαζί με ντελίβερι που παραγγέλναμε και περιμέναμε ακόμα και 1,5 ώρα μέχρι να έρθει η παραγγελία μας», λέει στο Bloomberg.
Κάποια στιγμή ο Παρέκ δεν άντεξε άλλο: παράτησε την καλοπληρωμένη δουλειά του στην Goldman Sachs και αποφάσισε να κάνει κάτι δικό του. Κάτι εντελώς διαφορετικό από ότι έκανε μέχρι εκείνη τη στιγμή. Να φτιάξει ένα μαγαζί που να προσφέρει φαγητό στους εργαζόμενους των μεγάλων εταιρειών του Λονδίνου που μένουν ως αργά στα γραφεία τους. Έτσι γεννήθηκε το «EatFirst». Το μαγαζί που λειτουργούσε με ντελίβερι και υποσχόταν να σου φέρνει στην παραγγελία μέσα σε 15 λεπτά! Όπερ και εγένετο.
Η χάρη της εταιρείας ξεπέρασε τα όρια της Αγγλίας, έφτασε στη Δανία, ενώ ετοιμάζεται και για το Βερολίνο. Οι συνεργάτες του ολοένα και αυξάνονται, ενώ σύμμαχός του είναι η τεχνολογία.
Αυτή τη στιγμή το EatFirst προσφέρει δύο γεύματα, το ένα εξ αυτών είναι για τους vegetarian. Κάθε μέρα το μενού αλλάζει και παρασκευάζονται σε μια κουζίνα κοντά στο κέντρο του Λονδίνου. Κάθε πιάτο κοστίζει περίπου 11 δολάρια, ενώ περιλαμβάνει ακόμα και ασιατική κουζίνα. Οι, δε, πελάτες μπορούν να πληρώνουν με μετρητά, πιστωτική κάρτα ή μέσω ενός app στο κινητό τους.
Ο Παρέκ είναι μόλις 28 ετών, γεννήθηκε στο Μάντσεστερ, αλλά οι ρίζες του έρχονται από την Ινδία και την Κένυα. Η εταιρεία του πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο, ενώ τα κέρδη έρχονται με τη μορφή καταιγίδας. «Αυτό που θέλω είναι να αλλάξω τις συνήθειες των εργαζόμενων σε εταιρείες όπως η Goldman. Θέλω να τους κάνω να παραγγέλνουν μόνο από εμάς τα φαγητά τους.
Οι ειδικοί λένε πως η τεχνολογία έχει αλλάξει δραστικά τις συνήθειες των ανθρώπων και τον τρόπο που παραγγέλνουν φαγητό στη δουλειά. Λένε πως έχουν πάψει να παραγγέλνουν μόνο πίτσα και ψάχνουν κάτι πιο υγιεινό, αλλά και γρήγορο. Να, γιατί πέτυχε το πείραμα του Πάρεκ. Ο ίδιος παραδέχεται: «Το Λονδίνο έχει πάρα πολύ κόσμο, ο ουρανός έχει όρια. Εγώ βλέπω ευκαιρίες σε αυτό. Μπορώ να κάνω την εταιρεία μου την μεγαλύτερη του Λονδίνου στον τομέα του food-delivery».
Ήδη κάνει πλάνα επέκτασης στην κουζίνα, θεωρεί πως ο τομέας με τον οποίο ασχολείται πλέον έχει πολύ μέλλον, ειδικά με τη βοήθεια της τεχνολογίας της on-line παραγγελίας. Για να καταλήξει: «Δεν έχω παράπονο από την Goldman. Πέρασα φανταστικά χρόνια εκεί, αλλά αυτό που κάνω τώρα έχει μεγαλύτερη επίπτωση στο μέλλον των επιχειρήσεων. Είναι μια εντελώς διαφορετική αίσθηση. Κάθε μέρα έχω να κάνω τόσα διαφορετικά πράγματα. Από το να πλύνω πιάτα μαζί με τους βοηθούς μου, μέχρι να κάνω τις παραγγελίες των υλικών».