Κρέας που ουδείς γνωρίζει από τι ζώο προέρχεται. Λαχανικά που έχουν χάσει το χρώμα τους. Ψάρι που δεν μυρίζει σαν τέτοιο. Σύμφωνα με τον Guardian, όλα αυτά σε λίγο καιρό θα αποτελούν μια εικόνα του παρελθόντος, για τα γεύματα κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Που σημαίνει ότι αναβαθμίζεται η προσφορά του φαγητού από τις αεροπορικές εταιρείες, με πρώτη την British Airways. Άλλα επειδή σε αυτά τα πράγματα ισχύει πάντα ο νόμος του ανταγωνισμού, είναι δεδομένο πως θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Η βρετανική εταιρεία εγκαινίασε ήδη ένα καινούργιο πιάτο που περιλαμβάνει το κλασικό fish n' chips, την γευστικότητα του οποίου ενέκρινε και ο ιδιοκτήτης του θρυλικού μαγαζιού Quayside στο βόρειο Γιορκσάιρ. Το συγκεκριμένο πιάτο είναι ο προάγγελος αλλαγών που έχει αποφασίσει να κάνει η British Airways, με στόχο την πλήρη αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών της στον τομέα του φαγητού.
Ολοένα και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να επενδύσουν σε αυτόν τον τομέα, ενώ οι γευσιγνώστες αναφέρουν πως θα έπρεπε να το είχαν κάνει πιο νωρίς. Η αλήθεια είναι ότι οι αεροσυνοδοί δεν είναι σεφ, επομένως ο τρόπος που ζεσταίνουν το φαγητό για να το προσφέρουν στους επιβάτες μπορεί να είναι και μια αιτία που το φαγητό (αρκετες φορές) δεν τρώγεται.
Οι γεύσεις στο υψόμετρο αλλάζουν, λένε οι έρευνες. Τα μειωμένα επίπεδα οξυγόνου δεν βοηθούν για να κατανοήσει κανείς την αξία ενός κρασιού ή ενός καλού γεύματος. Γι' αυτό το λόγο πολλές εταιρείας αεροπορικής εστίασης... υποβοηθούν τα πιάτα με περισσότερα μπαχαρικά ή αλάτι για να δώσουν ένα τόνο παραπάνω στον ουρανίσκο που έχει στεγνώσει στο υψόμετρο.
Αυτό που ψάχνουν πλέον οι εταιρείες που τροφοδοτούν γεύματα στις αεροπορικές εταιρείες, με τη βοήθεια επαγγελματιών σεφ, είναι να τονώσουν τα πιάτα με υλικά που θα δίνουν με φυσικό τρόπο μια καλύτερη γεύση. Η παλιά συνταγή των καρυκευμάτων και του αλατιού δεν φαίνεται πλέον να περνάει. Όπως λένε χαρακτηριστικά «ψάχνουμε κάτι που να ξυπνάει το στόμα του επιβάτη»!
Από την άλλη, θα πρέπει να σημειωθεί πως οι επιβάτες της πρώτης θέσης δεν έχουν το ίδιο μενού με εκείνους της οικονομικής θέσης. Οι πρώτοι, εκ των πραγμάτων, είναι περισσότερο ωφελημένοι. Ακόμα και σε αυτό υπάρχει η σκέψη να δοθεί η δυνατότητα στους επιβάτες της οικονομικής θέσης , έναντι μικρού αντιτίμου, να μπορούν να διαλέξουν περισσότερα φαγητά από ένα διευρυμένο μενού.