Αλκοόλ σε σκόνη αναμένεται να είναι η νέα μόδα στις ΗΠΑ από το φθινόπωρο, εφόσον, η εταιρεία Lipsmark ολοκληρώσει την διαδικασία αδειοδότησης για να πουλάει το προϊόν της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.Το προϊόν, που ονομάζεται Palcohol, έχει κατασκευαστεί από την εταιρεία που εδρεύει στην Αριζόνα και αναμένεται να κυκλοφορήσει στο εμπόριο σε ατομικά φακελάκια που θα περιέχουν έξι είδη αλκοολούχων ποτών σε σκόνη, περιγράφει η εταιρεία στον ιστότοπό της.
Για να πιει κανείς καθαρό ρούμι ή βότκα, αρκεί να προσθέσει νερό ή για ένα πιο σύνθετο ποτό, χυμό πορτοκάλι ή σόδα. Η εταιρεία προβλέπει επίσης να δημοσιεύσει συνταγές κοκτέιλ, όπως το Κοσμοπόλιταν, το Μοχίτο, η Μαργαρίτα και ή το Λέμον Ντροπ.
Η Lipsmark είχε αρχικά ανακοινώσει ότι είχε προγραμματίσει να προωθήσει στην αγορά το προϊόν της από αυτό το φθινόπωρο στις ΗΠΑ, πριν ανακαλέσει και αναφέρει ότι ενημερώθηκε για μια «αντίρρηση» εκ μέρους της Υπηρεσίας Φορολογίας και Εμπορίου Αλκοόλ και Καπνού.
«Επικοινώνησαν μαζί μας χθες σχετικά με αυτήν την αντίρρηση» δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο μια εκπρόσωπος της Lipsmark, προσθέτοντας ότι αυτό δε σημαίνει ότι η έγκριση του Palcohol ανεστάλη. «Το Palcohol έχει εγκριθεί και παραμένει εγκεκριμένο» επέμεινε η ίδια. «Θα συνεχίσουμε την προώθηση των σχεδίων μας με αυτό το προϊόν».
Η εκπρόσωπος αρνήθηκε να δώσει διευκρινήσεις στο είδος των προβλημάτων που έχει εγείρει το Γραφείο και περιορίστηκε στο να δημοσιεύσει μια ανακοίνωση όπου αναφερόταν στην «ποσότητα της σκόνης που εμπεριέχεται σε ένα φακελάκι».
Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι είχε «συνάψει μια κοινή συμφωνία προκειμένου (η Lipsmark) να αποσύρει τις ετικέτες της» και να υποβάλει καινούργιες. Καμία ημερομηνία για την έγκριση αυτών των νέων ετικετών δεν έχει δοθεί.
Οι υπηρεσίες του Γραφείου Φορολογίας και Εμπορίου Αλκοόλ και Καπνού δεν θέλησαν να απαντήσουν στο Γαλλικό Πρακτορείο για την υπόθεση αυτή.
Η Lipsmark επιβεβαιώνει ότι το προϊόν της δεν θα πωλείται παρά σε πρόσωπα που έχουν τη νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ. Θα μπορούσε μάλιστα να πασπαλιστεί στην τροφή.
Απαντώντας σε ερωτήσεις καταναλωτών εάν το προϊόν θα μπορούσε να εισπνευστεί, η εταιρεία εξήγησε ότι θα χρειαζόταν μια μεγάλη ποσότητα σκόνης προκειμένου να πετύχει κανείς αποτέλεσμα ανάλογο με την κατάποση ενός ποτού. Και υπογραμμίζει στον ιστότοπό της: «Μην το κάνετε! Δε συνιστά έναν υπεύθυνο και έξυπνο τρόπο να καταναλώσει κανείς αυτό το προϊόν».