Γιατί μπορεί ένα αυτοκίνητο, έστω και πρωτότυπο όπως το Kwid που παρουσίασε η Renault στην έκθεση του Νέου Δελχί στην Ινδία, να έχει στο πορτμπαγκάζ του ένα μικρό αεροπλανάκι; Το οποίο πετά με τηλεχειρισμό και ελέγχεται είτε από κάποιον από τους επιβάτες είτε από το σύστημα πλοήγησης;
Η απάντηση είναι προκειμένου το αεροπλανάκι να σηκώνεται και να μπορεί να δίνει πληροφορίες σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνθήκες που θα αντιμετωπίσει ο οδηγός στη συνέχεια, προκειμένου να μπορεί να λάβει, αν αυτό είναι εφικτό, τα μέτρα του. Δηλαδή αν υπάρχει π.χ. μποτιλιάρισμα να προσπαθήσει να το αποφύγει.
Φουτουριστική λύση, ακριβώς όπως φουτουριστική είναι και η εμφάνιση του Kwid των 3,60 μέτρων, που έχει τεράστιους τροχούς και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Στο εσωτερικό του οι επενδύσεις είναι αν μη τι άλλο πρωτότυπες, ενώ η θέση του οδηγού βρίσκεται στο κέντρο.
Πλευρικά υπάρχουν άλλες δύο θέσεις και ακόμα δύο στο πίσω κάθισμα. Όσο για τους κινητήρες που έχουν προβλεφθεί για το Kwid οι επιλογές είναι δύο: είτε ο γνωστός 1.200 turbo της Renualt είτε ένας ηλεκτροκινητήρας.




