Μια μοναδική οπτική για να καταγράψει την κατάσταση στην Ελλάδα τώρα, υπό το πρίσμα της κρίσης, επέλεξε το Νew Yorker, μέσα από τις φωτογραφίες της Ειρήνης Βουρλούμη. Δεν φωτογραφίζει διαδηλώσεις ή σκηνές φτώχειας και εξαθλίωσης στους δρόμους και σε παραπήγματα, αλλά τα εσωτερικά υπουργείων, δημόσιων οργανισμών και σχολείων.
Η Ειρήνη Βουρλούμη που επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από 11 χρόνια που ζούσε στο εξωτερικό, δηλώνει πως αυτή η δουλειά εξετάζει την Αθήνα ως φυσική σκηνή της ελληνικής κρίσης. Δεν είναι τυχαίο ότι ο τίτλος που επέλεξε η ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού για το θέμα είναι «Στην αναμονή: Η ελληνική οικονομική κρίση».
(υπουργείο Ανάπτυξης)
Οι ανθρώπινες παρουσίες σχεδόν απουσιάζουν, αμυδρά παρουσιάζονται, όπως αμυδρά δίνει την αίσθηση μιας δράσης η ανοιχτή τηλεόραση σε κάποιες από τις εικόνες, ή η κίνηση του πλαστικού που σκεπάζει το άγαλμα του Παναγούλη καθώς φυσά ο αέρας. Οι σκηνές αν και οικείες μοιάζουν να μεγεθύνονται και αφήνουν περιθώριο για παρατηρήσεις: Για παράδειγμα η εικόνα του Τσε Γκεβάρα δίπλα στον κλασικό χάρτη της Ελλάδας στο Υπουργείο Ανάπτυξης, ένα ενυδρείο στο Εγκληματολογικό, ένας σκαλιστός καναπές στην είσοδο των γραφείων του ΚΚΕ.
(υπουργείο Εργασίας)
(αίθουσα αναμονής στα γραφεία του ΚΚΕ)
(κυλικείο υπουργείο Εξωτερικών)
(σε θάλαμο νοσηλευτών)
(στο εγκληματολογικό)
(γραφείο κηδειών)
(αίθουσα τελετών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο)