«Βουτιά» στον τζίρο των ηλεκτρικών συσκευών κατά 20% - iefimerida.gr
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR
ΕΛΛΑΔΑ 

«Βουτιά» στον τζίρο των ηλεκτρικών συσκευών κατά 20%

Η συρρίκνωση του καταναλωτικού εισοδήματος και η δραματική μείωση των τιμών των προϊόντων, υπό την πίεση του ανταγωνισμού, είναι δύο από τους βασικούς παράγοντες, που οδήγησαν σε πτώση την αγορά ηλεκτρικών συσκευών, η οποία, στο οκτάμηνο του 2011, απώλεσε το 20% του τζίρου της.

Αυτό προέκυψε από το πρόσφατο πανελλαδικό συνέδριο, με θέμα "Η κρίση στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών συσκευών. Περιθώρια και προοπτικές ανάπτυξης", που διοργάνωσε το δίκτυο καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών Best Electric.

Αναλυτικότερα, στο τέλος Αυγούστου, οι συνολικές πωλήσεις όλων των δικτύων διανομής κατήλθαν στα 990 εκατ. ευρώ (-19,9%), ενώ ο όγκος των πωλούμενων τεμαχίων υποχώρησε στα 6.100.584 (-13,4%). Τη μεγαλύτερη πτώση της τάξης του -25,7% σε αξίες παρουσίασε η κατηγορία των Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (Μαύρες Συσκευές).

Όπως ανέλυσε στην ομιλία του ο Γενικός Διευθυντής GFK Ελλάς, Σπύρος Καμηλέρης, "Είναι δύσκολο πλέον να αποδώσουμε την πτώση αυτή σε έναν συγκεκριμένο παράγοντα. Όμως, οι μεγάλες προσφορές και η δραστική μείωση της τιμής των προϊόντων συμπιέζουν δραματικά την κερδοφορία, αλλά και τη ρευστότητα των λιανικών επιχειρήσεων, οι οποίες παράλληλα έχουν να αντιμετωπίσουν σημαντικά ανελαστικά κόστη λειτουργίας των καταστημάτων τους".

"Οι τάσεις, που διαμορφώνονται στην αγορά, αφορούν την ανάπτυξη των on line πωλήσεων, όπου ο καταναλωτής αναζητά φθηνότερες τιμές, πιέζοντας τα μεικτά περιθώρια κέρδους των καταστημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιμεληθούν τη δημιουργία ή τη συντήρηση του οn line δικτύου τους", εξήγησε ο Senior Sales Manager Sony Hellas ΑΕ, Γεώργιος Αργυράκης.

"Στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης, η Best Electric αυξάνει σταδιακά το δίκτυό της, που σήμερα απαρτίζεται από 41 καταστήματα. Σε επίπεδο οκταμήνου, το δίκτυο πραγματοποίησε συνολικό τζίρο 40 εκατ. ευρώ και αύξησε το μερίδιο άγοράς του στο 4,04% έναντι 3,7%, που ήταν το 2010. Οι πωλήσεις, για το σύνολο του έτους, αναμένεται να ανέλθουν στα 70 εκατ. ευρώ", τόνισε ο πρόεδρος της Best Electric ΑΕ, Ιωάννης Παναγιωτακόπουλος.

"Η διακράτηση και η αύξηση των μεριδίων πρέπει να είναι ο κύριος σκοπός των καταστημάτων, σε μία αγορά που καλείται να διορθώσει την αθρόα αύξηση των καταστημάτων, που προηγήθηκε και τα οποία εν τέλει, δεν αντέχει η Ελλάδα. Έτσι, η συνολική επιφάνεια της λιανικής στην Ελλάδα πρέπει να μειωθεί μακροπρόθεσμα περίπου 40%, σε σχέση με τα δεδομένα προ κρίσης (2008)", όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της B/S/H Οικιακές Συσκευές Α.Β.Ε., Ελευθέριος Ελευθεράκης.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ