«Η μαντάμ Σουσού δεν είναι πια εδώ»: Τα μηνύματα αποχαιρετισμού στην σπουδαία Αννα Παναγιωτοπούλου - iefimerida.gr

«Η μαντάμ Σουσού δεν είναι πια εδώ»: Τα μηνύματα αποχαιρετισμού στην σπουδαία Αννα Παναγιωτοπούλου

Άννα Παναγιωτοπούλου
Άννα Παναγιωτοπούλου / Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Θλίψη επικρατεί στον καλλιτεχνικό -και όχι μόνο- κόσμο, μετά τον θάνατο της σπουδαίας ηθοποιού Άννας Παναγιωτοπούλου, σε ηλικία 76 ετών.

Τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου ο Σταμάτης Κραουνάκης, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάρτηση με την οποία αποχαιρετά την Άννα Παναγιωτοπούλου έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook και η τραγουδίστρια Ηρώ.

Συγκεκριμένα έγραψε: Η «μαντάμ Σουσού δεν είναι πια εδώ.
Μια από τις κειμενογράφους της Λιλιπούπολης πέταξε… φωνάζοντας
«Αντίο Λιλιπούπολη». Κυρίες και κύριοι η κ. Αννα Παναγιωτοπούλου,
αυτή η υπέροχη γυναίκα, θα ειναι από σήμερα βαθιά στην καρδιά μας μαζί με την παιδικότητα που κρύψαμε για να μην μας την αρπάξουν κι αυτή…».

Ποια ήταν η Άννα Παναγιωτοπούλου

Η Άννα Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε στην Κυψέλη στις 30 Ιουλίου 1947.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη.

Μαζί με τον Σταμάτη Φασουλή υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία Και συ χτενίζεσαι, που το έκανε γνωστό και αγαπητό στο ευρύ κοινό. Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου. Παράλληλα, μέχρι τότε, οι συμμετέχοντες στον θίασο ασχολούνταν και με άλλες δουλειές για βιοπορισμό. Το 1980, το Ελεύθερο Θέατρο σταμάτησε και ιδρύθηκε η Ελεύθερη Σκηνή, από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.

Πριν αποφοιτήσει από το Εθνικό, είχε συμμετάσχει το 1968 στην παράσταση Άλκηστις του Ευριπίδη με πρωταγωνίστρια την Ελένη Χατζηαργύρη.

Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στη κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας (και προσωπικό της ''φαβορί''), θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87 (μαζί με τους Θανάση Παπαγεωργίου, Άγγελο Αντωνόπουλο, Νατάσα Ασίκη κ.ά.).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τεράστια επιτυχία σημείωσαν επίσης οι σειρές: Οι τρεις Χάριτες (στο πλευρό των Μίνας Αδαμάκη, Νένας Μεντή, Άννας Κυριακού) και Ντόλτσε Βίτα (μαζί με Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη, Μαρία Φωκά, Θανάση Ευθυμιάδη, Κατερίνα Ζιώγου, Παύλο Ορκόπουλο, Γαλήνη Τσεβά κ.ά.), που θεωρούνται ''κλασικές''.

Την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, συμπαρουσίαζε μαζί με τον Φώτη Σεργουλόπουλο, τον Χρήστο Ευθυμίου, τον Μένιο Σακελλαρόπουλο, τον Κλέονα Γρηγοριάδη και την Ματθίλδη Μαγγίρα, το τηλεπαιχνίδι Το show των εκατομμυρίων, το οποίο έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2003 από το MEGA.

Στην τηλεόραση έχει εμφανιστεί στις σειρές Safe Sex Το κλάμα βγήκε απ' τον παράδεισο Οξυγόνο Αυστηρώς Κατάλληλο Αγρίμια Ελληνικό διήγημα

Μαντάμ Σουσού Φρουτοπία Επιθεώρηση, επιθεώρηση Οι τρεις Χάριτες Χάι Ροκ Η Ελίζα και οι άλλοι Ροζαλία ένα μπεστ σέλερ Ντόλτσε Βίτα

Το δις εξαμαρτείν Μονάχους Μονάχους Δεσποινίς Μαργαρίτα Μικρές Αμαρτίες Πάτρα-Βενετία Η Νταντά Φάε τη σοκολάτα σου Σ' αγαπώ για πάντα

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επτά Θανάσιμες Πεθερές Το Κόκκινο Δωμάτιο

Προσωπική ζωή

Παντρεύτηκε το 1972. Απέκτησε έναν γιο, τον Δημήτρη (1973), που της χάρισε ενα εγγόνι. Ζούσε στον Λυκαβηττό αλλά της άρεσε να περνά μεγάλα χρονικά διαστήματα στην Τήνο

«Αντίο σπουδαία κυρία του θεάτρου μας»

Μεταξύ των καλλιτεχνών που έσπευσαν να αποχαιρετήσουν την Άννα Παναγιωτοπούλου ήταν και ο Σπύρος Μπιμπίλας, που συγκίνησε με τα λόγια του.

«Αντίο ΑΝΝΑ….Σπουδαία κυρία του θεάτρου μας…Άννα του Ελεύθερου θεάτρου που άλλαξε την επιθεώρηση και την ματιά μας.. Αννα της Ελεύθερης Σκηνής και των σπουδαίων ρόλων.. Αννα της ανεπανάληπτης Μαντάμ Σουσούς όπου είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί της. Άννα των τριών Χαρίτων που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.Καλό ταξίδι.. Σ’ ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στο Θέατρο και στο κοινό μας», έγραψε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Ευθυμιάδης αποχαιρετά την Άννα Παναγιωτοπούλου: Ακριβώς 29 χρόνια πριν το 1ο μας γύρισμα στο Ντόλτσε Βίτα -Καλό σου ταξίδι

Συγκινητική ήταν φυσικά η ανάρτηση του ηθοποιού Θανάση Ευθυμιάδη, με τον οποίο είχαν συμπρωταγωνιστήσει στην μεγάλη επιτυχία του MEGA «Ντόλτσε Βίτα».

«Ακριβώς 29 χρόνια πριν, τον Μάιο τού 1995, είχαμε κάνει το πρώτο μας γύρισμα για το Ντόλτσε Βίτα… Σ ευχαριστώ από καρδιάς. Καλό σου ταξίδι…», έγραψε ο Θανάσης Ευθυμιάδης στην ανάρτησή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Mega αποχαιρέτησε τη «Χριστίνα Μαρκάτου» με μία σκηνή που… άφησε εποχή

Οι ερμηνείες της ηθοποιού Άννας Παναγιωτοπούλου στην τηλεόραση είναι πραγματικά αξέχαστες.

Είχαν τον αέναο χαρακτήρα τους, ήταν γεμάτες χιούμορ και ήταν έντονα... σκανδαλιστικές, όπως στην περίπτωση της Χριστίνας Μαρκάτου στο «Ντόλτσε Βίτα».

Με αυτή την επική ερμηνεία, το Mega, το κανάλι που παρουσίασε τη σειρά, αποχαιρετά την Άννα Παναγιωτοπούλου, μια εξαιρετική ηθοποιό που με το ταλέντο της έδωσε ζωή σε έναν ρόλο αγαπημένο από το κοινό, αυτόν της ερωτευμένης χήρας με τον αρραβωνιαστικό της κόρης της.

Το κανάλι αποχαιρετά την Άννα Παναγιωτοπούλου με ένα συγκινητικό βίντεο από το τελευταίο επεισόδιο της σειράς «Ντόλτσε Βίτα». Σε εκείνο το σημείο, η Χριστίνα ετοιμάζεται για τον γάμο της, όταν ξαφνικά εμφανίζεται ο Αντώνης - ο απαγορευμένος έρωτάς της - και την κλέβει με τη μοτοσικλέτα του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκινητική ανάρτηση της Μαρίας Καβογιάννη για την Άννα Παναγιωτοπούλου -Η «Ασπασία» αποχαιρετά τη «Χριστίνα»

Το δικό της «αντίο» στην Άννα Παναγιωτοπούλου λέει η ηθοποιός Μαρία Καβογιάννη.

Η Μαρία Καβογιάννη είχε συνεργαστεί με την Άννα Παναγιωτοπούλου στην επιτυχημένη σειρά του MEGA «Dolce Vita».

Με ανάρτηση στο instagram, η Μαρία Καβογιάννη αποχαιρετά την σπουδαία ηθοποιό με μία ασπρόμαυρη φωτογραφία της «Χριστίνας» με την «Ασπασία».

«Άννα μου, δεν είναι τυχαίο ότι έφυγες την ημέρα της Ανάστασης, γιατί αναστηθήκαμε όλοι μέσα από τους ρόλους σου, το ταλέντο σου και την γενναιοδωρία σου. Δεν θα ξεχάσω πόσο με στήριξες. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα» έγραψε η κα Καβογιάννη στη λεζάντα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και τώρα σιωπή ή πιο σωστά «σιλάνς»: Το twitter λέει «αντίο» στην Άννα Παναγιωτοπούλου

Το υποκριτικό της ταλέντο σε μάγευε είτε στο σανίδι, είτε στις οθόνες. Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε σε ηλικία 76 ετών, έχοντας σημαδέψει δύο γενιές με τους ρόλους που υποδύθηκε και το twitter της υποκλίνεται.

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών, έχοντας βάλει τη σφραγίδα της τόσο στο ελληνικό θέατρο, το οποίο υπηρέτησε για δεκαετίες, όσο και στην τηλεόραση, σημαδεύοντας ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια των ιδιωτικών καναλιών με σειρές που θα βγάζουν γέλιο για όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Ο κόσμος του twitter αποχαιρετά την «Χριστίνα Μαρκάτου», την «Μαντάμ Σουσου», την «Όλγα Χαρίτου» με ατάκες και στιγμές από την καριέρα της ηθοποιού που άφησαν εποχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίνα Μενδώνη για Άννα Παναγιωτοπούλου: Ηθοποιός μεγάλης γκάμας και διαμετρήματος, αφιερώθηκε στην Τέχνη

«Η απώλεια της 'Αννας Παναγιωτοπούλου μας γεμίζει θλίψη, αλλά και ευγνωμοσύνη για όσα μας προσέφερε, από τη σκηνή και την οθόνη, πάνω από μισό αιώνα», δήλωσε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, πληροφορούμενη την απώλεια της Άννας Παναγιωτοπούλου.

Και συνέχισε: «Διέγραψε μια γόνιμη και δημιουργική πορεία, στην οποία ξεδίπλωσε το πηγαίο ταλέντο της, σε ένα ευρύτατο ρεπερτόριο, αφήνοντας πάντοτε, έκτυπο και απόλυτα προσωπικό, το δικό της στίγμα».

«Κέρδισε, δίκαια και επάξια, την αγάπη του μεγάλου κοινού, μέσα από τους ρόλους που ενσάρκωσε σε επιτυχημένες παραγωγές της τηλεόρασης. Κάτι που δεν πρέπει να επισκιάσει τη μεγάλη της τροχιά στο θέατρο, ως ερμηνεύτριας, αλλά και ως συγγραφέα. Απαράγραπτη παραμένει η ουσιαστική συμβολή της στη σύλληψη και τη συγκρότηση του "Ελεύθερου Θεάτρου". Αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος που έστησαν τα νέα παιδιά, μόλις απόφοιτοι, του Εθνικού, στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ορθώνοντας ανάστημα στη Χούντα, με την "Ιστορία του Αλή Ρέτζο" και το "Και συ χτενίζεσαι", παραστάσεις του «Ελεύθερου Θεάτρου» στο 'Αλσος Παγκρατίου, που υπήρξαν ανάσα ελευθερίας και ελπίδας μέσα στην καταπίεση και την καταχνιά της τυραννίας. Ενός εγχειρήματος στο οποίο η 'Αννα Παναγιωτοπούλου πρωτοστάτησε, όπως και στο διάδοχο σχήμα του, την «Ελεύθερη Σκηνή», πριν επιβληθεί, για πολλές δεκαετίες, ως ηθοποιός μεγάλης γκάμας και διαμετρήματος. Περισσότερο από όλα, η 'Αννα Παναγιωτοπούλου αφιερώθηκε στην Τέχνη. Την υπηρέτησε με αφοσίωση, χωρίς την παραμικρή έκπτωση και με πλήρη συναίσθηση των απαιτήσεών της. Στην οικογένειά της και τους πολλούς φίλους της απευθύνω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια».

Συλλυπητήρια ΠΑΣΟΚ για τον θάνατο της Άννας Παναγιωτοπούλου: Σεμνή, αφοσιωμένη, ταλαντούχα ηθοποιός

Ο Τομέας Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και η υπεύθυνη Κ.Τ.Ε. Πολιτισμού – βουλευτής Λακωνίας Νάγια Γρηγοράκου αποχαιρετούν τη σπουδαία Ελληνίδα ηθοποιό Άννα Παναγιωτοπούλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: «απο τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με αυτό. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη και αργότερα υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε την καριέρα της με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο. Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στην κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας, θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87. "Η αναγνωρισιμότητα με τρελαίνει. Μ’ αρέσει που αρέσω στον κόσμο, αυτή είναι η δουλειά μου, αλλά συγχρόνως με κάνει και ντρέπομαι. Η τηλεόραση δεν φτιάχνει σταρ, φτιάχνει συγγενείς".Αυτή ήταν η Άννα Παναγιωτοπούλου. Μια σεμνή, αφοσιωμένη , ταλαντουχα ηθοποιός που κατάφερνε μέσα από τον κάθε ρόλο να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να αποσπά τις καλύτερες κριτικές. Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στους οικείους της».

Το ΚΚΕ αποχαιρετά την Άννα Παναγιωτοπούλου: Έγινε κομμάτι της καθημερινότητας χιλιάδων ανθρώπων

«Αποχαιρετούμε με θλίψη την αγαπημένη ηθοποιό Άννα Παναγιωτοπούλου η οποία στην, για πάνω από 45 χρόνια, πορεία της κατάφερνε πάντα να κεντρίζει το ενδιαφέρον με την υποκριτική της τέχνη» αναφέρει το ΚΚΕ με αφορμή τον θάνατο της ηθοποιού.

«Με τη χαρακτηριστική φωνή της, τις πνευματώδεις ατάκες της που συνόδευαν τις ''απορίες'' κάποιας που «ήθελε να τα ξέρει όλα» μαζί με το άφθονο γέλιο που χάρισε, έγινε κομμάτι της καθημερινότητας χιλιάδων ανθρώπων» αναφέρει το ΚΚΕ για την σπουδαία ηθοποιό και προσθέτει:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Άννα Παναγιωτοπούλου έγινε αγαπητή στο κοινό τόσο μέσα από το θέατρο και τον κινηματογράφο όσο και από τις τηλεοπτικές σειρές ''Μαντάμ Σουσού'', ''Οι τρεις Χάριτες'' και ''Ντόλτσε Βίτα'' που θεωρούνται ''κλασικές επιτυχίες''.

Το ΚΚΕ εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ